Datin FazmiSani

DATIN FAZMI SANI PRESENT

Seminar Perang 2020

Bisnes Tanpa Strategi Ibarat Perjalanan Tanpa Peta

Adakah Usahawan Sudah Bersedia?

DATIN FAZMI BERPENGALAMAN LEBIH 10 TAHUN DALAM ARENA BISNES

S

atu ketika dulu, saya juga pernah jatuh. Buat bisnes dengan struggle dan susah payah tapi sales ciput. 

 Kesilapan utama saya adalah  Tiada Perancangan dan Strategi dalam Bisnes. Bila saya dah mula faham, ramai yang nampak perubahan bisnes saya, pada 2018 Stesen Petronas yang diusahakan saya berjaya menjadi Top Performer. Alhamdulillah..

Dah masuk dah pun tahun 2020... Apa persediaan dan tindakan anda untuk bisnes?

Jom Atur Strategi

Luahan Usahawan

Asas Bisnes

1 “Saya tahu bisnes memang perlukan strategi.. tapi.. macam mana nak buat?”

“Tahun lepas saya dah rangka strategi, tapi nak laksanakan tu susah”

Untung Rugi

Perancangan Awal

2

Peniaga ingat mereka untung 30-40%. Bila dah kira semua kos dengan betul, baru usahawan dapat lihat sebenarnya untung  kadang-kadang tak sampai 15% pun.

Bila DF tunjuk pada mereka “7 Kos Yang Perlu Dikira”, baru mereka faham dan nampak.

Mindset Pahlawan

Pantang Berundur

3Seribu kali sayang  bila Usahawan cepat mengalah. Dari situ saya nekad untuk bantu Usahawan seperti anda merangka strategi supaya anda tidak rasa “penat” 

Ibarat anda hendak menuju ke destinasi yang anda tak pasti, tapi tak pakai Waze.Mungkin akan sampai. Tetapi anda mungkin terpaksa melalui jalan yang sukar dan jauh. 

Komponen Bisnes

Tips 4 + 1

4 Produk tak ada mulut untuk berkata-kata dan memberitahu manfaat serta masalah yang dapat diselesaikan.

OK.. sekarang dah ada strategi.. tapi lepas ada strategi takkan nak duduk tengok jer strategi yang dah kita buat tu kan? What’s next?

Perkara yang perlu usahawan KUASAI supaya 2020 kita terbang tinggi

Maklumat seminar Strategi Perang 2020

Tarikh : 15 Feb 2020

Masa : 9.00 AM - 3.00 PM

Venue : Ara Event Hall, Seksyen 7 Shah Alam

APA ANDA AKAN BELAJAR NANTI ?

# Apa Rahsia company besar hasilkan jualan jutaan ringgit?

# Apa langkah awal sebelum kita mula keluarkan/jual sesuatu produk? - 5 Komponen Bisnes yang anda WAJIB kuasai. Baru bisnes akan bertahan lama.

# Apa perbezaan antara Strategi dengan Taktik? - Jangan salah faham tentang Strategi dan Taktik ya.. kebanyakan usahawan salah erti dua perkara ni membuatkan mereka akan silap dalam perancangan.

Harga Tiket

Bonus!

Coaching Strategi Content & Infuencer Marketing

Syed Gaddafi adalah seorang marketing strategi yang fokus kepada digital content copywriting. Beliau adalah Protege kepada Khairul Hakimin Muhammad (KHM).

Orang dah pakai senapang, takkan kita masih pakai pedang?

Saya tak nak janjikan bulan dan bintang. Tapi jika anda ada strategi yang betul, saya yakin bisnes anda boleh mencapai satu tahap yang membanggakan.

Datin Fazmi Sani

Adakah Usahawan Sudah Bersedia?

Testimoni

Perkara yang baik harus dikongsi

Setelah dua hari menyedut ilmu Mentor Super Duper Power! Saya banyak disedarkan berapa pentingnya ilmu dan tindakan. Bisnes tanpa ilmu ibarat kapal tanpa nakhoda, ada ilmu tanpa tindakan ibarat kapal cantik tapi berlabuh megah tetapi tidak berlayar. Sudah belajar terus BUAT BUAT dan BUAT tanpa tunggu. Itulah pesanan beliau pada kak Etty semalam. Alhamdulillah dengan izin Allah pertemukan kak Etty dengan mentor yang tak pernah jemu memberi ilmu dan semangat pada kak Etty.
Atie KakEtty
Ipoh, Perak
Demam bukan kerana letih, tetapi kerana rindu. Tak boleh move on berpisah dengan Datin Fazmi Sani. Ilmu yang dicurahkan dalam seminar blue print semalam, semuanya baru bagi kakde. Bertemu dengan DF ini seperti mimpi bagi kakde. Awal permulaan hanya sekadar untuk tahu apa itu 'seminar perniagaan?' Kakde biarkan sahaja kaki melangkah mengikut gerak hati. Rupanya Allah pertemukan kakde dengan DF untuk kejutkan kakde dari keselesaan. Sedar bahawa hidup ini bukan jalan sehala. Perlu bersedia untuk apa sahaja yang datang.
Siti Sara Tira
Ipoh, Perak
Terima kasih Allah SWT kerana temukan kami dengan insan yang hebat cemerlang. Moga Allah SWT balas kebaikan dunia dan akhirat pada Datin Fazmi Sani atas segala pencerahan.
Raja Mohd Falihin
Kuala Terengganu

Daftar Sekarang!

Isi borang dibawah dan hantar daftar untuk ke link bayaran.

Kos

RM 50.00 1 tiket
RM 99.00 3 tiket

Informasi pendaftaran

  • Pendaftaran dibuka sehingga 14 Feb 2020
  • Terhad kepada 100 orang sahaja
  • Percuma satu EBook bernilai RM79.00

Persediaan Peserta

Bawa buku nota ke seminar. Jika anda tidak dapat hadir, sila maklumkan kepada kami dua hari bekerja sebelum seminar.

Maklumat Pembayaran

Kami menerima pembayaran melalui FPX

018 3824 993

Pembayaran &

Pendaftaran